EVENT SECURITY

Vlaková loď naší agentury. Pomocí maximálně fyzicky a psychicky vybavených pracovníků, kteří prošli odpovídajícím výcvikem a mají také dostatek zkušeností zajistíme bezpečnost Vaší akce a to jak indoor, tak outdoor.

Po prozkoumání místa konání akce předložíme klientovi kompletní rozestavení pracovníků  a časy jejich služby a to včetně rozpočtu, tak aby byl plán co nejefektivnější a nejúčinější.

Poté jsme připraveni převzít za klienta kompletní bezpečnostní odpovědnost a to od malých lokálních akcí, až po největší festivaly a koncerty.

Při výkonu služby jsme maximálně flexibilní a celý průběh služby konzultujeme s vedoucím pracovníkem klienta.

Využíváme také  maximálního technického a materiálního vybavení jako: stejnokroj a taktické vesty, vysílačky, čtyřkolky, skútry, dodávky, stany…

Dle přání klienta lze na akci kromě ochranky zajistit také požární a zdravotní dozor a úklidovou službu. Tak aby se pořadatel akce mohl věnovat jen produkci konané akce.

Větší akce jsou rozděleny do více sektorů (stage, vstup, pochůzka…) a každý sektor má na starosti jeden supervizor. Celou akci poté řídí koordinátoři, na větších akcích je vždy přítomen někdo z vedení firmy.

Na největších akcích využíváme systému vlastní cateringové služby – jídla v krabičkách + balené vody a donášky přímo na pozice. Díky tomu mají naši zaměstnanci dostatek energie a „nepotulují“ se po areálu do stánků s jídlem a pitím.

  1. 10 let praxe a přes 2000 ohlídaných eventů
  2. Zkušenosti z největších akcí v Česku
  3. Maximální technická a materiální vybavenost
  4. Pečlivě vybraní a vyškolení pracovníci s adekvátní jazykovou vybaveností
  5. Akce koordinuje minimálně jeden supervisor, na největších akcích je i vedení společnosti – to zajistí maximální rozhodnost a flexibilitu
  6. Kompletní zajištění akce – security, požární a zdravotní dozor, úklid, komunikace s IZS
EVENT SECURITY
EVENT SECURITY
EVENT SECURITY
EVENT SECURITY
EVENT SECURITY